Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 21:00

Sobota: 7:00 - 14:00

Michał Gawor - Szkoła pływania

ul. Krowoderska 8, 31-086 Kraków

Pływanie Sportowe – Triathlon i przygotowanie do zawodów pływackich

„W teorii, nie istnieje różnica pomiędzy teorią i praktyką. Jednakże w praktyce, istnieje” [Jan L.A. van de Snepscheut]

Wygrywanie to nie tylko bycie „Numer 1” – każdy zawodnik powinien być zwycięzcą. Zwycięzca ustala cele i je osiąga. Zarówno pływacy, jak i trenerzy, którzy osiągają swoje zamierzone cele, są zwycięzcami. Zwycięstwo musi być rozpatrywane jako zwyciężanie samego siebie, swoich słabości i w taki sposób „zwycięstwo” powinno być tłumaczone zawodnikom. Jeśli zrealizowałeś swoje założenia treningowe , pobiłeś swój rekord to znaczy, że zwyciężyłeś.
  • Startujesz w zawodach (pływackich lub triathlonie) jako amator i chcesz się jak najlepiej przygotować?
  • Zamierzasz  wyznaczyć sobie ambitne cele i potrzebujesz kogoś kto będzie kontrolował Twój trening pływacki  i postępy w pływaniu?
  • Pływanie sprawia Ci najwięcej problemów w trakcie zawodów (triathlon) ?
  • W trakcie pływania kraulem opadają Ci nogi?
  • Potrzebujesz dołączyć do grupy, która będzie się wzajemnie motywować i wspierać?

Jeśli  któreś pytanie dotyczy Ciebie to napisz do nas.

Triathlon to najcięższa próba sprawności ciała i hartu ducha. Jest wszechstronnym sportem wytrzymałościowym, w którym zawodnik kolejno płynie, jedzie na rowerze i na końcu biegnie.

Czynne uprawianie sportu przekłada się na  lepsze samopoczucie, a to na efektywniejszą pracę , pozytywniejsze nastawienie do życia i  wzrost samooceny.

Naszą rolą jest  wspólne z Tobą wyznaczenia celów i założeń treningu pływackiego, a następnie monitorowanie Twoich postępów.  Sprawdzamy czy płyniesz poprawnie technicznie ,  szybciej i czy poziom Twojej wytrzymałości wzrasta.  Zespół MG Zdrowie i Sport zawsze jest do Twojej dyspozycji.

W MG Zdrowie i Sport trening pływacki może być indywidualny lub grupowy – 2os – 4os.

W zależności od poziomu wytrenowania pływaka  trening pływacki  może trwać 45 min lub 90 min.

Z doświadczenia wiemy, że częstą przeszkodą w rozwoju triathlonistów są problemy z pracą rąk i opadające nogi (nie tylko Tobie nogi opadają).

Najczęstsze błędy z jakimi spotykamy się w pracy z triathlonistami to:

  • wstrzymywanie oddechu w trakcie pływania,
  • ręka przecinająca oś ciała,
  • nieskuteczny chwyt i pociągnięcie,

Zapraszamy do MG Zdrowie i Sport na sportowy trening pływacki. W celu umówienia się na zajęcia z pływania prosimy o kontakt.