Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 21:00

Sobota: 7:00 - 14:00

Michał Gawor - Szkoła pływania

ul. Krowoderska 8, 31-086 Kraków

Kraul należy do czterech podstawowych stylów pływackich i jest najszybszy z nich. Pochodzenie tego stylu nie jest do końca znane. Wywodzi się on prawdopodobnie z Ameryki Południowej i Wysp Salomona. W Europie po raz pierwszy został zaprezentowany w 1844 roku na zawodach pływackich w Londynie, gdzie zawodnicy z Ameryki Południowej za pomocą tego stylu z łatwością pokonali Brytyjczyków pływających żabką. 
Zobacz więcej
Pływanie jest bardzo korzystne dla zdrowia, jest również wspaniałym sposobem na relaks i zabawę. Na naukę pływania może zdecydować się każdy niezależnie od wieku i kondycji. Pływanie poprawia koordynację ruchową, wydolność serca i płuc, wzmacnia mięśnie i nie obciąża stawów. Jest to dobre rozwiązanie dla osób z problemami zdrowotnymi takimi jak bóle kręgosłupa czy wady postawy. Jak przygotować się do nauki pływania?
Zobacz więcej
Pływanie jest ćwiczeniem doskonałym, to aktywność fizyczna przeznaczona dla osób w każdym wieku niezależnie od posiadanej kondycji. Umiejętność ta może nam się przydać w czasie wakacyjnych wyjazdów, ale również w wyjątkowym przypadku, gdyż możemy komuś uratować życie. Pływanie bardzo korzystnie wpływa na nasze zdrowie. Dlaczego? Oto 10 powodów dla, których warto pływać. 
Zobacz więcej
Gdy myślimy o relaksie po męczącym tygodniu pełnym pracy czy nauki, do głowy od razu przychodzi nam wieczór w domu z filmem, spacer, czy wypad na miasto ze znajomymi. Jednak czas na relaks to doskonały czas na pływanie!
Zobacz więcej
Mówi się, że sport to zdrowie, jednak wiele ćwiczeń wykonywanych w nieprawidłowy sposób lub ze źle dobranym obciążeniem może zbytnio obciążać nasz kręgosłup i stawy. Rozwiązaniem w pełni bezpiecznym, jest pływanie. Ruch w wodzie to trening dla całego ciała oraz relaks dla organizmu.
Zobacz więcej
Pływanie niesie za sobą wiele dobrego dla naszego organizmu. Jest to jedna z najpopularniejszych aktywności, którą możemy uprawiać niezależnie od pory roku, pogody, czy dnia. Wyjście na basen, choć z pozoru wydaje się wielkim wyjściem, ale z czasem staje się rutynowym przygotowaniem. Strój, czepek, klapki i ręcznik w torbę i czas iść na basen, by cieszyć się zdrowiem, coraz lepszą sylwetką i spokojną głową, jak pływanie na nas działa i dlaczego warto komuś podarować lekcje pływania lub zajęcia na basenie?
Zobacz więcej
Nazwa tego stylu wzięła się oczywiście od sposobu, w jaki pływają żaby w stawach. Jest to jedna z najpopularniejszych i najłatwiejszych technik. Jak każda aktywność w wodzie, styl ten ma wiele zalet zdrowotnych. Przede wszystkim pracują mięśnie pleców, nóg oraz brzucha, więc jeśli liczymy na efekty w postaci wyszczuplenia, tu najszybciej je zaobserwujemy. Jednak jak każde ćwiczenie, warto doskonalić ten styl pod okiem doświadczonego instruktora, ponieważ osiągniemy najlepsze rezultaty.
Zobacz więcej
Dbanie o sylwetkę często kojarzy nam się z godzinami spędzonymi na siłowni. Taki scenariusz może nas zniechęcić, co w rezultacie prowadzi do tego, że w końcu nie podejmujemy decyzji o podjęciu tego typu aktywności fizycznej. Jak wiemy, nadwaga czy otyłość prowadzą do wielu chorób, które mogą zagrażać naszemu zdrowiu, a nawet życiu. Właśnie dlatego lekarze często zachęcają nas do wysiłku fizycznego, który oprócz zalet w postaci szczupłej sylwetki, może także pomóc w uporaniu się z chorobami, które już mamy. Wiele osób zadaje sobie pytanie, czy istnieje odpowiednia alternatywa, tak samo skuteczna, a może nawet lepsza od godzin spędzonych na sali w siłowni. 
Zobacz więcej
Zapewne nie raz już czytaliście o doskonałym działaniu pływania na nasze zdrowie fizyczne. Dzięki takiej aktywności nie tylko wzmacniamy mięśnie, ale także prostujemy wady kręgosłupa i odciążamy poszczególne partie ciała. Dodatkowo możemy spalić zbędne kalorie i wyrzeźbić swoją sylwetkę. Nauka pływania przyda nam się w szczególności, jeśli spędzamy czas wolny nad wodą, a umiejętności pływackie są nam niezbędne, aby bezpiecznie relaksować się w wodzie. Wiele osób zapomina jednak o tym, że pływanie i przebywanie w wodzie ma zbawienny wpływ także na nasze zdrowie psychiczne.
Zobacz więcej
Umiejętność pływania przydaje się zarówno na co dzień, jak i podczas wyjazdów, które spędzamy na basenie czy nad morzem. Nie ulega wątpliwości, że pływanie ma wiele korzyści zdrowotnych. Z niektórych nawet nie zdajemy sobie sprawy! Podczas pływania tracimy wiele kalorii, rzeźbimy sylwetkę, poprawiamy kondycję, wydolność płuc. To zaledwie garstka z atutów, jakie niesie za sobą regularne pływanie. O czym jeszcze warto wiedzieć?
Zobacz więcej